sobota, 8 grudnia 2012

W temacie świątecznych wianków

Witam wszystkich tu zaglądających:)
Na wstępie bardzo dziękuję za każdą opinię i dobre słowo na temat moich skromnych prac.
Niezmiernie miło jest wiedzieć, że komuś też się podobają.
Dziś chciałam pokazać Wam dwa nowe wianuszki.
Pierwszy wiszący w kolorze złota, drugi może być np. dekoracją stołu, zawiera świeczki i uwierzcie mi-pięknie pachnie: cynamonem, suszonymi pomarańczami, pottpouri i aromatem zapachowych świeczuszek.
Zapraszam do obejrzenia.
  







Miłego wieczoru:)

4 komentarze:

  1. trudno wybrać ładniejszy. Podobają się oba :) A ja ciągle nie mogę zabrać się do swojego wianka :))

    OdpowiedzUsuń
  2. wianki są prześliczne :) bardzo mi się podoba dobrana kolorystyka :) pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne wianki,ja robiłam wczoraj i możesz zajrzeć jakie.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeden piękniejszy od drugiego :)

    OdpowiedzUsuń